Starší příspěvky

2006

28.1.2007 První, opravdový zimní víkend jsme započali výšlapem (Nordic Walkink, ale bez tyček) na Radhošť, druhý den pak konečně došlo i na běžky, na kterých jsme se vydali z chaty Mír na Pustevny, dále na Martiňák a zpět. Vzhledem k tomu, že se tuto zimu jednalo o první výjezd na běžkách a všichni toho měli na Pustevnách celkem dost, bylo tohle místo naše konečná a další cesta na Martiňák se tentokrát po zhodnocení situace nekonala.

7.1.2007 Schwinn set ve Sportcentru Lazy: Dnešního dne jsme se domluvili, že podnikneme, díky nepříznivému počasí, dvouhodinový Schwinn set ve Sportcentru Lazy. Nakonec se nás sešlo 8, včetně profi jezdce Mounise (Martin Haman). Nutno říci, že se nejednalo o žádné mazlení se s trenažery, ale o pořádný Scwinn nářez v podání Pavly, která tento neskutečný set rozjela a Victora, který v pekelném tempu pokračoval druhou hodinu.

30.12.2006 28.12.2006 dne se konala Valná hromada BESKYD BIKE.
Zápis z Valné hromady: >>>
13.12.2006 Zveme Vás na pravidelnou novoroční vyjížďku, jejíž sraz bude, tak jako v předchozích letech, na místě bývalé benzínky ve 14:00h.
14.12.2006 Valná hromada BESKYD BIKE se bude konat 28.12.2006 od 11:00 v Hospodě "Na Díloch". Tuto akci jsme spojili s výšlapem, se srazem: Rožnov - Tramtárie v 10:00, nebo Hážovice - U Koláčků v 10:00.
14.12.2006 Náhled DVD sice máme k dispozici bez zvuku, ale na "dývídýčku" zvuk určitě bude :-) >>>

13.12.2006
Bylo dokončeno dlouho očekávané DVD ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR. Toto DVD bude k sehnání v prodejnách PETYŠA SPORT, případně si jej můžete objenat zde. Na našich stránkách by se měl v nejbližší rovněž objevit náhled totoho DVD.
13.12.2006 Během neskutečného výpadku našich stránek, který nebyl způsoben naší vinou se nám podařilo natočit další video, tentokrát MTB >>>

4.12.2006
Díky příznivému počasí a Lubošovi, který bez foťáku (nebo kamery) neudělá ani krok, se nám podařilo natočit video z jednoho z našich pravidelných tréninků. Video pro vás sestříhal Vranis. >>>

29.11.2006
4. ročník závodu GALAXY PETYŠA TOUR se bude konat 23.6.2007
>>>
28.11.2006 Počasí, které panovalo poslední listopadovou neděli se dalo přirovnat spíše k babímu létu, než k začátku kalendářní zimy.
I přes tak příjemné klima jsme se tentokráte obuli do vysokých bot a vydali pokořit nejvyšší horu našich krásných Beskyd.
Na startu u místní benzinové pumpy nejmenované značky se nás nakonec sešlo "pouhých" 6 a to včetně účasti jednoho člena "Valašských bajkerů", jedné ženy a také v neposlední řadě (jen) jednoho PSA - Artíka.
17.11.2006 Nedělní tréninky začínají v 10:00 h. >>>

2.11.2006
Zprovoznění nových stránek závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>

25.10.2006
Umístění našich závodníků v seriálu Kolo pro život ČS 2006 >>>
16.10.2006 S politováním oznamujeme všem našim příznivcům, že nám dnes Victor Bolek oznámil ukončení své cyklisticé kariéry a to bez udání důvodu. Nutno dodat, že tato zpráva přišla jako blesk z čistého nebe v době, kdy byl Victor na svém vrcholu a nikdo z nás proto tento krok nečekal.
3.10.2006 Oderská Mlýnice: Ředitelem závodu je Petr Konečný, sám bývalý výborný závodník s kontakty na ty nejlepší české cyklisty, kteří tedy každoročně zaplní první lajnu startovního pole - tak jako v předchozích letech tedy i v sobotu stál na startu například Pavel Padrnos, Ján Svorada, Tomáš Konečný, přijeli samozřejmě i borci týmu Česká spořitelna MTB. Mimo tyto zmíněné byly vidět i barvy Merida Biking Teamu, Maxidek-Cannondale, Grisoft XCR a další závodníci nejen z regionu - Radek Šíbl, DT Swiss Team. Poprat se o další body do Prestige Série se přijeli i závodníci Drásal Teamu Holešov a udržet první místo v této soutěži se chystali bikeři Hervis-CykloAdam. >>>
24.9.2006 Pavla Vaňurová v dnešním závodě "Závod do vrchu - Pustevny" opět prokázala své kvality, když v kategorii "ženy" zajela s časem 23:02 na prvním místě. V mužích exceloval Martin Haman s časem 16:28, který startoval za Maxidek - Cannondale.
Neoficiální zdroje nám potvrdily, že by mohla Pavla v budoucnu rozšířit naše řady.
21.9.2006 9.9.2006 jsem se zůčastnil 12. ročníku Valašské padesátky. Na startu se sešlo 160 závodníků. Trať vedla ze Vsetína do Velkých Karlovic, starovalo se před sportovní prodejnou "Anděl".
Po startu nás čekalo 56 km. Celé to začalo prudkým stoupáním na Vsacký Cáb, které jezdce prověřilo tak, že se pole dost roztáhlo. Mně se ale jelo velice dobře, čemuž přispělo i to, že mi společnost dlouho tvořil Mára Jochec. Po zdolání vrcholu následovala jízda po hřebenech vsetínských vrchů na Soláň. >>>
10.9.2006 Tradičního, již 15. výjezdu na Velký Javorník se letos zúčastnilo celkem 88 závodníků ve 12. kategoriích. Naše barvy zde tentokrát hájili: Š. Ritter, J. Slovák, J. Stebel a nově také Daniel Slovák. Nejlépe z nich si s touto 7 km tratí poradil Jakub Slovák, když dojel celkově na 4. místě, v kategorii pak dosáhl na místo 2..
Výsledky/kat.: J. Slovák 2., J. Stebel 8., D. Slovák 6., Š. Ritter 8.. Foto ze závodu: >>>
6.9.2006 Výstup na nejvyšší horu severní Afriky, Jebel Toubkal (4165 m.n.m.) v pohoří Atlas, Maroko. (Výstup sám o sobě by nebyl tak obtížný, my jsme ho ale zvládli během jednoho dne po více než 20 km dvojvýstupu - nejprve z 1600 m. n. m. do cca 3950 m.n.m. a pak z 3200 m.n.m. do 4165 m.n.m. a následným sestupem po stěně, částečně potmě s pomocí čelovek; reklamní fotka v triku beskyd bike mě málem stála omrzliny, bo ač se to nezdá, byl vítr, kolem 4 stupňů nad nulou a asi 15 minut po sněhové vánici...) >>>
2.9.2006 Pár fotek ze včerejšího výjezdu na Lysou horu >>>
31.8.2006 Nedělní tréninky začínají v 9:00 h. >>>
31.8.2006 Alve Veřovické vrchy se letos jely již počtvrté a centrum závodu bylo opět v blízkosti obce Veřovice – tu byste hledali nedaleko Frenštátu pod Radhoštěm. Loňský ročník vyhrál Radim Kořínek před Martinem Horákem a Radkem Dítětem. Letos se měly tzv. „Veřovice“ jet už 19. srpna, ale vzhledem k termínové kolizi s mistrovským závodem v maratonu se rozhodli pořadatelé termín přesunout a udělali dobře. >>>
29.8.2006 Stalo se již pravidlem, že poslední srpnový víkend patří závodu Rožnovský Krpál, který je po závodu Galaxy Petyša Tour pro nás největší cyklistickou událostí v našem okolí. Proto jsme nic neponechali náhodě a do závodu nasadili hned 13 našich závodníků, z nichž 2 měli v našem dresu premiéru (Lada Fojtášková a David Labaj) a nutno dodat, že hned napoprvé si opravdu nevedli špatně. >>>
25.8.2006 Report z orienťáku na Horní Bečvě začnu trošku netradičně už v pátek. S klidným svědomím jsem se večer spolu se svým druhem Vikoušem vypravil na návštěvu kulturního zařízení. Jak už to tak bývá, něco se popilo a k ránu přišly na řadu velké myšlenky. Ve Vikoušově hlavě se vzhledem k pozdní hodině a fridexu kolujícímu v žilách nás obou zrodila nebezpečná, ale lákavá idea, zúčastnit se závodu, ve kterém nedílného společníka tvoří mapa! >>>
5.8.2006 Ve dnech 22.7. - 28.7.2006 proběhla plánovaná akce s pracovním názvem "Bike Vysočina 2006". Účast ze strany BB byla tradičně slabá, akce jsem se zůčastnil jen já a Víťas, v úterý nás doplnil můj brácha Jarek.
Vzhledem k ukrutným vedrům, které poslední dobou sužovaly naši zemi, jsme se na cestu vydali v sobotu již ve 3 h ráno, což se posléze ukázalo jako výborný nápad. >>>
1.8.2006 III. Valašský orienťák už se blíží.
propozice tohoto úspěšného závodu najdete na stránkách pořadatele
>>>
30.7.2006 Letošní ročník Kelly´s Beskyd Tour konal se opět v neděli a byl zařazen v Českém poháru bikemaratonu a ve Velo MTB sérii. Dlouhá trať byla zkrácena z 90 na 84 km a doznala dvou změn, úsek z Javorníku se sjezdem na Paseky nahradil úsek z Kamenárky přes Úvěs na Paseky a k Janoštíkovi a vypuštění úseku kolem Kladnaté, což určitě všichni přivítali s povděkem. Prezentace a cíl byl přesunut do Ráztoky prý kvůli zvýšeným nákladům pro pořadatele. Pan Hrdina možná ušetřil, ale účastníků se to netýkalo. >>>
30.7.2006 Podnik na který jsem se společně s Valašskými Bajkery vydal, konal se tentokráte v 300 km vzdálené Horní Cerekvi nedaleko Jihlavy a byl jedním ze závodů Galaxy Anlen série. Trochu jsme podcenili dobu jízdy na určené místo, takže jsme rovnou z auta jeli na start.Pořadatelé připravili tři trasy - 80, 55 a 30 km. >>>
19.7.2006 Za naprosto ideálního počasí ve srovnání s vedry předchozích dnů jsme v sobotu na náměstí ve Frenštátě pod Radhoštěm na startu 12. ročníku Giant Beskyd Tour napočítali 500 silničářů, hodlajících poprat se s ne právě nejlehčí trasou našeho maratonu. Jako každoročně i letos Beskydy přilákaly nejen hobíky amatéry, ale mezi starujícími se objevil i Ondřej Sosenka, jenž ovšem závod absolvoval v roli domestika svému známému. >>>
12.7.2006 Poslední červnový víkend je v našem kraji plném lesů, vod a strání již tradičně určen milovníkům delších závodů. 10 let se ultramaratonci utkávali na legendární 24 hodinovce v Zašové. Na tuto tradici se v posledních dvou letech pokusili navázat nadšení pořadatelé na Bystřičce. Letos tedy uspořádali 2. ročník. BB nasadil do závodu 3 členných družstev velmi nadějné trio dva srdcaře ( Vikouše a Hepoše) a démona golfových hřiští, postrach nočních klubů a diskoték Kubíčka Říhů!!! >>>
8.7.2006 Nedělní tréninky začínají v 8:00 h. >>>
7.7.2006 Na sobotu 24. června jsem si naplánoval účast na Kelly's Dubnickém Maratónu. Jednalo se o 12. ročník snad nejznámějšího maratonu na Slovensku. Na start nádherné tratě (HARD,KLASIK,BASIC) se připravilo přes 550 startujících a všechny nás čekalo kromě jiného i výborné občerstvení a také ( až příliš ) teplé a suché počasí, ale to mi nevadilo. Když jsem ráno dorazil do Nové Dubnice, přemýšlel jsem, jestli pojedu dlouhou trať Hard 99 km nebo Klasik 68 km, ale rozhodl jsem se podle mě správně. >>>
4.7.2006 V sobotu 17. června 2006 se vydal Petr Šipula a Zdeňa Galda na maraton do Buchlovic - místní část Smraďavka. Tento maraton nese název Galaxy Twister maraton. Bylo na výběr ze dvou druhů tras: 55km, nebo 103km. Samozřejmě, že P.Šipula chtěl zvítězit a tak zvolil kratší trasu, ale z 210 závodníků skončil 10.. Z. Galda si vybral tradičně delší variantu, aby ukázal, že je opravdový maratonec. Bohužel ho potkaly zdravotní potíže, které ho donutily v závodu nepokračovat a tak v polovině závodu své trápení ukončil.
2.7.2006 Před letošní Vinařskou 50 jsme na základě loňských zkušeností (kdy těsně před závodem trochu zapršelo a závod se změnil v drsný hardcore) s napětím sledovali vývoj počasí, které díky povodním okolo řeky Dyje nevěštilo nic dobrého a my jen čekali, kdy se na stránkách pořadatele objeví poznámka o zrušení závodu. Naše obavy se však ráno po příjezdu do Šatova naštěstí ukázaly jako zbytečné. >>>
2.7.2006 Tradiční podnik v kalendáři, který se konal nedaleko Olomouce ve vesničce Bělkovice-Lašťany zařazen v seriálu Kolo pro život. Start byl posunut na 14:30, od 12:30 závodily děti. Bez mála 800 mučení chtivých jedinců se vydalo ve 30°C vedru na 50 km dlouho trať poměřit své síly. Průtrž, která se v týdnu přehnala přes Olomouc způsobila, že se na trati ve sjezdech vytvořily úseky jetelné s velkou opatrností na což kladl důraz i pořadatel. Součástí rozmanité trati jsou i dva divácky atraktivní brody. >>>
27.6.2006 ŠVIH TOUR LOŠTICE: Dá se říct, že na tento závod nás zlanařil nám všem dobře známy dravec Bob (Viktor B.), který se chtěl vybouřit před organizačními povinnostmi (neúčastí) spjaté se závodem Galaxy Petyša Tour. >>>
21.6.2006 Petyša tour 06. Třetí ročník ve znamení změn. Petyša vstoupila do série Galaxy anlen jako jediný podnik na Moravě. Změnila trať, cíl a start přesunula do jediného místa v Rožnově pod Radhoštěm a ráda by překročila stín regionálního závodu. >>>
19.6.2006 Připravujeme DVD se záznamem ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR.
V případě zájmu si toto DVD můžete objednat
zde.

19.6.2006
Druhá série fotek ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>
18.6.2006 Kdo z Vás už někdy v Beskydech jezdil ví, že jakýkoliv závod tady rozhodně nepatří k nejlehčím. Beskydy jsou hory jak se patří a výjezdy i sjezdy Vás mohou hodně bolet. Ušetřit své „ovečky“ zřejmě chtěli pořadatelé GALAXY PETYŠA TOURu, kteří neměli zájem postavit co nejtěžší trať, kterou všichni projedou jen s největším vypětím sil, ale pro svůj závod zvolili převážně zpevněných lesních cest. Rozhodně se ale nedá říci, že by závod byl jednoduchý – vždyť delší trať měřící 55 kilometrů představovala převýšení 1600 metrů! Dalo se očekávat, že k závodu se sjedou nejen regionální závodníci, ale i bikeři z různých koutů republiky – Petyša Tour je totiž součástí Galaxy Anlen Série.
18.6.2006 První série fotek ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>

18.6.2006
Výsledky ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>

17. 6. 2006 startuje v Rožnově pod Radhoštěm již třetí závod
z Galaxy Anlen Série - GALAXY PETYŠA TOUR.

Trať vede po zpevněných lesních cestách, šotolině a asfaltu. Trať je sjízdná za každého počasí a v sedle ji bez problémů objedou i technicky méně zdatní cyklisti.
Závodníci budou mít na výběr ze dvou tratí (55 km, 30 km). Samozřejmostí budou i vložené závody dětí.

Jelikož byl závod GPT zařazen do Galaxy Anlen Série a tím došlo k navýšení startujících, bylo nutno změnit jeho cíl. Ten bude směřován do prostoru kempu, který je schopen poskytnout ideální zázemí pro závodníky i jejich doprovod.

Vzhledem k tomu, že je tento závod poněkud vzdálen ostatním závodům série, které se jezdí v Čechách, je start posunut na 12:00 h pro 55 km trať a 12:30 h pro trať 33 km.

Na dlouhé trati bude vyhlášena horská prémie pro prvního závodníka.

Po slavnostním vyhlášení výsledků bude následovat tombola - losování startovních čísel.

Ceny do závodu opět dodaly firmy: Galaxy, Progress, CykloŠvec, Petyša Sport, Profil Bicycles, Kenda, Bretton, Fabian, FOX, Yogi Enervit, Sun Race, Cyklostar, Star collection, Platan, Max Cursor, UNIPAR, Dm Drogerie, Asep, Drogerie Poruba aj., kteří patří ke sponzorům závodu.

V závěru akce se bude opět losovat o zapůjčení auta Toyota Aygo od firmy Toyota Dolák do dalšího závodu Galaxy Anlen Série, který se jede jako Příbramský permoník 8.7.2006. >>>

14.6.2006 V sobotu 10. června jsem se vydal do malé vesničky Loštice, která je známá hlavně cykloklosařům díky pořádání závodu Českého poháru Budvar Cup. Konal se zde první ročník závodu horských kol Švih Tour Loštice. V roli ředitele závodu a stavitele trati se představil bývalý reprezentant v cyklokrosu Emil Hekele ml. Více na mém webu >>>
6.6.2006 V tombole startovních čísel závodu Galaxy Petyša Tour se bude losovat také o dvě horské kola značky GALAXY.
2.6.2006 Radim Herman zprovoznil své osobní stránky které obsahují reportáže ze závodů: www.beskydbike-rades.com
31.5.2006 Do Klatov na Krále Šumavy, který patří k jednomu z nejznámějších maratonů u nás jsme vzhledem k velké vzdálenosti vyrazili v pátek 26. května. Už tehdy počasí napovídalo, že závod bude asi hodně akční jelikož večer pršelo. Ráno před startem pršelo taky, ale naštěstí se počasíčko na chvilku umoudřilo a při startu nepršelo. >>>
27.5.2006 V sobotu 20. května jsme se vydali šířit slávu a věhlas BESKYD BIKU do Opavy, kde se jel již tradiční podnik - Silesia bike marathon.
Počasí před startem s námi maličko laškovalo, dokonce to vypadalo na májový deštík , ale nakonec se nad námi, zhruba devíti sty startujícími, smilovalo a v cíli jsme si mohli už pěkně na sluníčku popíjet pivínko, kofolku a vychutnávat si pořadateli precizně připravený program. >>>
26.5.2006 5.5 2006 jsem se vydal s výpravou Olomoucké univerzity na akademické mistrovství republiky. Tento rok hry hostilo město Brno.
Rychlá a technická trat s hezkými sjezdy předurčovala hezký a divácky atraktivní závod. Za startovní čáru se postavilo na 70 závodníků z různých koutů země. Největší respekt budil Véna Hornych z Cyklomaxu, ultramaratonec Šíbl, Jobánek z Joka, pyšně se nesli i zavodníci ošaceni v dresech Apache a Kooperativy, plus další nám více či méně známí závodníci. >>>
23.5.2006 Kromě závodu v Prachaticích jsme 13. května zavítali také do Přerova, kde jsme si chtěli vyzkoušet silničního Mamuta, kterého doposud nikdo z nás nejel. Na start se postavili: Ládes, Viki, já (Zajíc) a doprovod (děkujeme Renči), který zajistil servis na trati poslednímu z BESKYD BIKE.
Startovalo se přímo na náměstí v Přerově v 8 hodin. Start byl společný pro obě trasy A (215 km) - B (135 km). Jelikož jsme rozumní chlapci tak jsme zvolili trasu kratší, což se posléze ukázalo jako ta nejlepší volba (nechtěli jsme si přece zkazit víkend).
>>>
17.5.2006 Závod Galaxy bikemaraton Prachatice jsme letos absolvovali poprvé a to hlavně kvůli tomu, že je zařazen v Galaxy Alnlen sérii, ve které je od letošního roku zařazen i náš Galaxy Petyša Tour, na kterém se pořadatelsky podílíme. Z toho také vyplývá, že jsme se na trať nevydali s cílem zvítězit, ale hlavně jsme se chtěli podívat na úroveň závodu a jeho celkový průběh tak, abychom pak mohli tyto zkušenosti zúročit v našem závodě, který se koná přesně za měsíc 17.6.2006 >>>
7.5.2006 Author Šela Marathon byl pro většinu našich závodníků prvním závodem v letošní sezóně. Na dlouhou trať se vydal V.Bolek, P.Bartošek, R.Herman, M.Janoušek a P.Šipula , na ktrátkou pak R.Hapala, M.Konvičný, A.Kosa, J.Slovák a R.Solanský. Nejlépe si na dlouhé trati vedl V.Bolek do doby, než se mu podařilo urvat zadní brzdu. Smůla se taky nevyhnula M. Janouškovi, který musel řešit defekt. Oba nakonec dojeli spolu cca 7 minut za R.Hermanem. Na krátké trati výtečně zajel R.Hapala... >>>
4.5.2006 Letošní Author Šela Marathon absolvuje 10 našich závodníků. Zbytek BB se rovněž na Helfštýn chystá s cílem technické a psychické podpory našich závodníků.
V případě, že by se chtěl někdo přidat, na Helfštýn pojedeme na horáku (jede se i lesem) po vlastní ose. Sraz je v 7:30 u Štěpána.
20.4.2006 Nedělní tréninky začínají v 9:00 h. >>>
28.3.2006 V pátek 17.3.2006 se vydala část týmu ve složení: Vladislav Křenek, Radim Herman, Michal Janouček, Viktor Bolek, Jakub Říha a Radim Hapala na týdenní soustředění do slovenského Velkého Mederu. Odjížděli jsme s očekáváním lepšího počasí... >>>
22.3.2006 Dnes posíláme do tisku leták s propozicemi závodu Galaxy Petyša Tour. Leták v PDF je ke stažení zde: >>>
18.3.2006 Včera odjela část našich závodníků k týdennímu soustředění na Slovensku.
Ostatní, kteří se tohoto soustředění nemohli zúčastnit však nezáhalí, a začali přípravu doma.
16.3.2006 Aktualizace seznamu naší členské základny pro rok 2006 >>>
11.3.2006 Od zítřka zahajujeme společné nedělní tréninky. Pro případné zájemce je sraz v 10:00 u Štěpána >>>
10.3.2006 Čas startu závodu GALAXY PETYŠA TOUR posouváme na 12:00 u dlouhé trati a 12:30 na trati krátké. Více informací v propozicích závodu >>>
9.3.2006 Cíl závodu GALAXY PETYŠA TOUR a jeho prezentaci jsme přemístili do prostor Autokempu Sport Rožnov pod Radhoštěm. Tento kemp se nachází vedle fotbalového stadionu TJ Rožnov, kde měl původně dojezd s prezentací být.
Pro přespolní závodníky máme možnost ubytování přímo v centru dění závodu, v tomto kempu, nebo ubytování v hotelu "Stadion", který leží v těsné blízkosti autokempu. Více informací zde >>>
4.3.2006 Pro všechny účastníky seriálu "ANLEN GALAXY SÉRIE" a příznivce závodu Galaxy Petyša Tour máme následující upozornění: V poslední době dochází, ne naší vinou, k záměně internetových adres stránek závodu Galaxy Petyša Tour (www.beskydbike.com) za adresu závodu Beskyd Touru pana Hrdiny s příponou *.cz, který s náma nemá absolutně nic společného. Veškeré připomínky ohledně Beskyd Touru proto prosím směřujte na něj. Na maily ohledně závodu Beskyd Tour již nebudeme reagovat.
18.2.2006 Dnešního dne se konala valná hromada BESKYD BIKE.
Zápis z valné hromady:
>>>
14.2.2006 Zima je sice v plném proudu, ale my nezahálíme a tvrdě se připravujeme na letošní sezónu, která by měla být zase o něco úspěšnější. Ve většině případů u nás příprava probíhá individuálně a její program je každému přispůsoben přímo dle jeho potřeb. >>>
10.2.2006 Valná hromada BESKYD BIKE
Valná hromada se bude konat dne 18.2.2006 od 14:00
v sále restaurace U Janíka.
Program valné hromady >>>
9.2.2006 Dorazila nám zkušební série dresů s designem 2006, které již díky změně výrobce budou v plnobarevném tisku. Dresy budou k dispozici pro vyzkoušení na valné hromadě.
6.2.2006 III. VALAŠSKÝ ORIENŤÁK na horském kole
Datum: 19.08.2006
Místo konání: Horní Bečva

Jedná se o již třetí ročník cykloorientačního závodu na horském kole pro všechny věkové kategorie. Pro děti bude připraven dětský závod. Bližší informace budou postupně dodávány na oficiální stránky závodu Výsledky a fotky z předchozích ročníků jsou rovněž na tomto webu.
Pořadatel: Ohlá klika, SNB Beskydy a Obec Horní Bečva
Kontakt: Telefon: 605 555 120, 732 916 548
ohlaklika@seznam.cz
www.ohlaklika.com
2.1.2006 Letošní novoroční vyjížďka byla díky sněhové kalamitě a velmi nepříznivému počasí ve znamení malé účasti. Přesto zde byli zástupci všech významných Rožnovských cyklistických klubů (Beskyd Bike, Valaští Bajkeři a TJ Rožnov).
Vzhledem ke stále sílícímu dešti však zůstalo pouze u přípitku na náměstí a další plánovaná jizda se již bohužel nekonala.

Další fotky j vyjížďky na: http://www.stepanritter.wz.cz/